Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Hedvig - 11 januari 2008 22:26

Den här layouten är till en färgtävling på ScrapAddicted.



Inte för att jag har nån chans att vinna - det var 37 bidrag med(!) Helt galet!

Men jag blev nöjd med den här iallafall, och det är ju bra =) 


Ha det fint

Kram H 

Av Hedvig - 11 januari 2008 22:11

Man har en liten plats att scrappa på.

Man har mycket grejer som kräver förvaring.

Man vill ha stor arbetsyta.

Man vill ha det mysigt och inspirerande. 

Omöjligt ekvation? NOT! Det gäller bara att fundera.


Detta är alltså version 2.0 av Hedvigs Scraphörna. Jag gjorde en 1.5 också, men den var så tråkig och omysig. Men efter lite tips på Scrappiz så löste det sig. Så nu har jag en liten hörna med stor arbetsyta och plats för mycket grejer. DESSUTOM mysigt med mycket färg. Alla rätt!





Min diesförvaring ser du i närbild HÄR.


Trevlig helg! 

kram H

Ovido - Quiz & Flashcards