Direktlänk till inlägg 11 januari 2008

Min scraphörna!

Av Hedvig - 11 januari 2008 22:11

Man har en liten plats att scrappa på.

Man har mycket grejer som kräver förvaring.

Man vill ha stor arbetsyta.

Man vill ha det mysigt och inspirerande. 

Omöjligt ekvation? NOT! Det gäller bara att fundera.


Detta är alltså version 2.0 av Hedvigs Scraphörna. Jag gjorde en 1.5 också, men den var så tråkig och omysig. Men efter lite tips på Scrappiz så löste det sig. Så nu har jag en liten hörna med stor arbetsyta och plats för mycket grejer. DESSUTOM mysigt med mycket färg. Alla rätt!





Min diesförvaring ser du i närbild HÄR.


Trevlig helg! 

kram H

 
 
Carola

Carola

11 januari 2008 22:52

Du har vekligen fått det mysigt & inspirerande i din scraphörna, tjejen.
Helt perfekt!
Ha de bäst.
Kramiz

http://www.frejsan.blogg.se

 
Elin

Elin

12 januari 2008 16:18

Mysig hörna och bra ordning... Undrar när jag ska få till min hörna... :S

http://blueeye.blogg.se

 
marie

marie

12 januari 2008 16:35

jättekul att du visar!

http://www.mariesgalleri.blogspot.com

 
Ojsan

Ojsan

12 januari 2008 19:08

Städad!!!! Ordning!!!! Snyggt!!!

http://ojsan.bloggagratis.se

 
Michaela (LejonbergHjorth)

Michaela (LejonbergHjorth)

13 januari 2008 11:46

Åååh va mysigt du fick till det Hedvig. Jag behöver oxå en hylla i min hörna att ha grejer på, lär ju behvöas sen om ca 2 månader när min "groda" kommer på plats. Förhandsbokade en inför mässan i GBG den 29-30 Mars. Ska du dit? kram

http://lejonberghjorth.blogspot.com

 
sannaf

sannaf

13 januari 2008 12:38

Du har verkligen en jätte jätte mysig hörna!!!

http://sannaf.blogspot.com

 
Ingen bild

Maria :)

13 januari 2008 13:24

jätte fiint!! lite annat än va dt va i måndags :)

 
Ingen bild

Hedvig

13 januari 2008 16:27

Maria - man måste vara snäll!! Så farligt var det väl inte? ;)

 
Ingen bild

Maria :)

13 januari 2008 16:52

okej(A):) men om ja säger såhär då: i måndes va dt fint - och nu är dt JÄTTE fint!? ;):D

 
ellen thas pelikan

ellen thas pelikan

13 januari 2008 22:12

den ska jag komma och röra till som fan när jag våldgästar dig xDDD

http://smackthepony.blogs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hedvig - 13 juli 2008 14:23

äntligen har jag fixat mig en ny blogg! är så trött på bloggagratis >:(   Den nya bloggen hittar du här:   Hoppas att du hänger med mig dit och tänk på att ändra alla eventuella länkar!   kram H    ...

CC

Av Hedvig - 11 juli 2008 10:40

På Svensk SCrapbooking var det en cybercrop när jag var i Grekland. Så mycket inspiration det fanns att hämta där när jag sen kom hem! Söta Kat gav oss i teamet tre egna utmaningar, gör en sparburk för scrappengar, ett monokromatiskt kort utan stämpl...

Av Hedvig - 10 juli 2008 19:29

Nu har jag scrappat lite nytt för Scrapperiet! Jag fick finfina papper, och den nya cardstocken med ljusare kärna, som jag har velat testa länge =)   Min favoritlåt: I will always be your soldier med Marit Bergman     Min underbara syssling! I som...

Av Hedvig - 8 juli 2008 11:56

Nu ska jag ta tag i det. Alla resor som inte har blivit scrappade.    Stockholmsresan förra sommaren. London-resan. Stockholm igen, den glammiga resan ;) Och så Grekland i år.   Jag ska göra de minialbum som jag har planerat så omsorgsfullt. Och de s...

Av Hedvig - 6 juli 2008 16:45

Igår var jag på Summerscrap-mässan här i stan! Det var jättetrevligt, hoppas det blir återkommande =) Jag lyckades hålla mig till att köpa liiiiiiite, det tyckte jag var duktigt. Jag hittade bl.a. svart spets, det var coolt. Coolare än vitt xD   ____...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards