Alla inlägg den 18 maj 2007

Av Hedvig - 18 maj 2007 09:31

Konversationen blev 16 sidor i Word, så glöm att ni får se hela...


Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

Jag läste fort din mening och jag fick daim till kanin xD

ledigt : ) säger:

haha, men kanin e ju gott

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

Va?

ledigt : ) säger:

;)

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

Säg det till Robia och hon skulle smälla till dej!

ledigt : ) säger:

haha! men i spanien så äter dom kanin

(iaf på teneriffa)

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

VA? :O

ledigt : ) säger:

"conejo ajillo" - kanin med vitlök

har inte smakat...

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

bra

ledigt : ) säger:

hehe


----------------



jag hedvig <- säger:

nu ska jag äta en vindruva. jag kommer snart tbx!

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

Hehe okej EN vindruva? du kommer ju att spricka av mätthet

jag hedvig <- säger:

ohh, det här kommer du inte att tro, men jag åt faktiskt TVÅ!

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

R.I.P

Johanna

17/5 2007


Orsak: Hjärtattack

jag hedvig <- säger:

oooo no!! *sorg*

haaalåå? var är johannas spöke?

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

buuuuuuuuuuuhhhh

jag hedvig <- säger:

aaaaah hjälp!

*springer och gömmer mig*

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

*jagar efter*

jag hedvig <- säger:

ojj nejnejnej

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

jojojo mohahahaha

jag hedvig <- säger:

endast med ett hjärta kan johanna bli återuppväckt ifrån de döda

<3

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

YIHOOOOOOO!

jag hedvig <- säger:

hej

!

Hockeyfreeaket ,, JimmieEricsson<3 säger:

Vem e du?

jag hedvig <- säger:

Hedvig, din kompis från ditt liv



Okej, ingen annan fattar hur skoj det var :)


Ovido - Quiz & Flashcards