Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Hedvig - 7 maj 2007 20:55

Om man läser ett eller två inlägg tillbaks i tiden så kan man se att jag var på Shara Hotnights-konsert i lördags. På stan sitter det fortfarande kvar affischer, du vet "EMA Telstar presenterar Sahara Hotnights" och en stor bild på bandet. Jag kom på att det skulle ju vara coolt att ha en sån på min vägg. Den som satt i skolan förut var inte kvar så den kunde jag inte ta, men jag såg en på stan som jag tänkte ta.


Får man göra det?


Men konserten har ju redan varit tänkte jag, så den måste jag ju kunna ta. JAg och syrran gick till stället där jag hade sett planschen. Ni skulle bara veta hur mkt tejp den satt fast med! Syrran stod längre bort och tydligen hördes det jättemkt när jag drog bort den. Många människor gick förbi och kollade lite. Men syrran tyckte nog att det var pinsammare än mig.


Nu är den av iaf, och imorrn ska den upp på väggen.


Haha, får man sno såna affischer?
Ovido - Quiz & Flashcards