Direktlänk till inlägg 6 september 2007

Timo Räisänen <3

Av Hedvig - 6 september 2007 21:03

Hejhej!

Har haft dataförbud ett par dagar (och det var inte för att jag inte hade städat, nejnej.... eller jo....) men nu är jag tillbaka ;)


Jag har blivit taggad på Jejas blogg (:D), jag ska skicka ett kort till nån "bara för att" inom sju dagar och sen tagga fem nya som ska göra samma sak. (nu har det redan gått sju dagar, men jag har ju haft dataförbud...)

Gullig motivering va? *glad*

Så ung och så fantastiskt duktig! Det finns ingen gräns för hur långt du kan gå! Dina layouter är så tekniska och välarbetade, och samtidigt så lekfulla!

Återkommer med både kort och vilka nya jag taggar....


Igår fick vi äntligen våra skåp i skolan. Så skönt att bli av med högen av böcker på bänken i hemklassrummet... vi har ju andra klasser som har lektion i vårt klassrum, och man vet ju aldrig vad dom kan hitta på....

(sen att jag och alla andra långa i klassen har fått underskåp är ju en annan historia.... grrr. Och alla korta få skåpen överst...)


En liten video oxå. Jag försöker att inte missbruka denna lilla fina youtube-funktion, så ni får bara lite videos då och då. Men denna låt är ju så fantastiskt bra!!!

Timo Räisänen - Sweet Marie


 
 
marie

marie

7 september 2007 15:45

härligt att du är tillbaka!
och vilken fin titel på låten du länkar till! ;)

http://www.mariesgalleri.blogspot.com

 
Sara

Sara

7 september 2007 17:40

vi har okcså fått skåpen och det är likadant i vår klass. de långa där nere de korta där uppe. såg en lite sexa som inte kunde hänga sin jacka i skåpet för hon var för kort;)

http://saraa.bloggagratis.se

 
annmari

annmari

8 september 2007 19:16

Du ska inte ta och anmäla dej till min scrappträff på Nyhemsskolan den 23:e. Min Sara kommer också med. Skulle vara skoj tycker jag. Inf finns bla på Scrappiz

http://annmari.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hedvig - 13 juli 2008 14:23

äntligen har jag fixat mig en ny blogg! är så trött på bloggagratis >:(   Den nya bloggen hittar du här:   Hoppas att du hänger med mig dit och tänk på att ändra alla eventuella länkar!   kram H    ...

CC

Av Hedvig - 11 juli 2008 10:40

På Svensk SCrapbooking var det en cybercrop när jag var i Grekland. Så mycket inspiration det fanns att hämta där när jag sen kom hem! Söta Kat gav oss i teamet tre egna utmaningar, gör en sparburk för scrappengar, ett monokromatiskt kort utan stämpl...

Av Hedvig - 10 juli 2008 19:29

Nu har jag scrappat lite nytt för Scrapperiet! Jag fick finfina papper, och den nya cardstocken med ljusare kärna, som jag har velat testa länge =)   Min favoritlåt: I will always be your soldier med Marit Bergman     Min underbara syssling! I som...

Av Hedvig - 8 juli 2008 11:56

Nu ska jag ta tag i det. Alla resor som inte har blivit scrappade.    Stockholmsresan förra sommaren. London-resan. Stockholm igen, den glammiga resan ;) Och så Grekland i år.   Jag ska göra de minialbum som jag har planerat så omsorgsfullt. Och de s...

Av Hedvig - 6 juli 2008 16:45

Igår var jag på Summerscrap-mässan här i stan! Det var jättetrevligt, hoppas det blir återkommande =) Jag lyckades hålla mig till att köpa liiiiiiite, det tyckte jag var duktigt. Jag hittade bl.a. svart spets, det var coolt. Coolare än vitt xD   ____...

Ovido - Quiz & Flashcards