Alla inlägg den 2 september 2007

Av Hedvig - 2 september 2007 21:43

här kommer layouterna....


1. En vanlig dag på min skola (var meningen att den skulle bli lite rörig och sååå...)

 


2. Älvor dansar (färgutmaning, mesiga färger, men det var kul! Mamma eller pappa har tagit fotot, visst är det fint!?)

 


3. En regnig sommar (skulle vara blommor och stjärnor och cirklar och fykanter och..... min tredje 6x12a, det är jättekul med det formatet ;P)

 


4. Vårt andra hem (om vår stuga i Ryd - mysig! skissutmaning)


Nu känns det som om jag har laddat ur mej all scrapping för ett tag. Men vi får väl seee.... (dessutom är fotopappret slut, så jag har inte så många foton kvar att scrappa. Men jag kan ju iofs ta några gamlagamla foton från den analoga tiden..... vi får se :P)


ha det bäst!

kram H

Av Hedvig - 2 september 2007 21:33

Är helt utmattad efter helgens cybercrop på scrappiz... fyra layouter och ett kort blev det till slut, och vi börjar med kortet....(till färgutmaning grönt/blått)


 


kram H

Ovido - Quiz & Flashcards