Alla inlägg under mars 2007

Av Hedvig - 11 mars 2007 18:06

Choose a band and answer only in song TITLES by that band: Kent

Are you male or female: Bianca
Describe yourself: Blåjeans
How do some people feel about you: Du var min armé :D
How do you feel about yourself: Vad två öron klarar
Describe where you want to be: VinterNoll2
Describe what you want to be: Visslaren
Describe what you want: Stanna hos mig
Describe how you live: Sverige
Describe how you love: Ett tidsfördriv att dö för
Share a few words of wisdom: Ingen kommer att tro dig

Av Hedvig - 11 mars 2007 18:00

Jippi, rätt låt vann igår!röstade 2 gånger igår och det blev ju bra. mamma & syrran gillade andreas johnson bättre...har städat min garderob idag. behöver ett nytt svart linne (intressant)ska fixa lite bilder på några saker jag har scrappat och så. återkommer!

Av Hedvig - 10 mars 2007 16:06

kolla in mina nya snygga skor!!

Av Hedvig - 9 mars 2007 14:42

igår var det så här vårigt och fint ute.
solen sken för första gången på typ en evighet :)
gissa i vilken stad dom här biderna är tagna...

Av Hedvig - 7 mars 2007 16:06

mamma gav mig dom där färgerna jag snackade om igår! puss!spelade basket i skolan idag, vi vann över 6B.skulle tatt mässling-påssjuka-rödahundspruta idag, men skolsyster var typ på möte :Päntligen är reparationen av min kamera (som jag var smart & tappade i golvet) klar!ska hämta den ikväll på fotoaffärenpusspuss & kramkram.kommentera gärna. jag blir så glad då.

Av Hedvig - 6 mars 2007 14:58

hoppas ni mår bravar på bio med skolan. det gick väl sådär...jag menar, vi går ju i sexan och killarna i sexan är väl inte precis dom mognaste man kan hitta...gick till scrapaffären sen och köpte lite fina vellum & bazzill, såg att det hade kommit nya akrylfärger (guld, silver och genomskinligt glansig) och jag vill ha allihopa.men nu ska jag spara till scrapmässan.hoppas dom har dom akrylfärgerna där...

Av Hedvig - 4 mars 2007 19:10

...fast den jag åt nyss var övermogen...nu ska jag tvätta mitt hår och så.funderar på att tona det.mörkbrunt... =)Dagens låt: Kent - Flen/Paris

Av Hedvig - 4 mars 2007 15:23

söndagar blä. det betyder skola imorgon.men söndag den 4 mars betyder att det är måndag den 5 mars imorrn. det är bra, för då ska jag va med två fiina kompisar.mormor & morfar har vart här och åkte hem alldeles nyss. den övriga familjen har gått ut på stan & letar böcker på rean. själv har jag redan hittat allt jag vill ha :Dkramkram

Ovido - Quiz & Flashcards