Alla inlägg under mars 2007

Av Hedvig - 24 mars 2007 16:45

... och jättevarmt ute!!! bakade med min syrra imorse, då gjorde vi dom här mumsiga kakorna!var på stan sen och fick tre nya tröjor, en grön, en gråsvart och en brun!!! :)ikväll ska jag till sanna :)Hejdå puss

Av Hedvig - 23 mars 2007 16:02

Det är vår, det är sol, det är fredag!Det är mina glädjor (utmaning på Scrappiz, där man ska hitta sina glädjor och skapa nåt utifrån det) idag :)skolan idag var rolig, alla mina kompisar är så roliga!mamma skulle hyra film som vi ska se ikväll. nån som har tips på nån ny bra film?

Av Hedvig - 22 mars 2007 14:16

Jag ska skriva ut mitt SO-arbete, men det funkar inte!!!

Då kommer jag på att jag inte har satt i skrivarsladden ;)

Korkad.....

Av Hedvig - 21 mars 2007 17:44

stina har gått och jag försöker göra klart mitt SO-arbete om Gustav III... >_<måste öva på gitarren och måste skriva några brev också... så fattar inte vf jag bloggar... för att det är kul kanske?<3 luta huvet åt höger.....

Av Hedvig - 21 mars 2007 16:15

hej allihopa!jag är glad för det är onsdag!!!för jag gillar onsdagar och t.o.m gympan var skojig idag :) den brukar bara vara ok...nu är jag med min sööööta kompis Stina och egentligen borde vi göra vårt SO-arbete, men det går nog bra ändå, utan att vi gör det :)Och jag är faktiskt nästan klar!Imorgon ska jag åka med kören till Varberg och sjunga! Vi ska sjunga för gamla gubbar/tanter (musikskolerektorer alltså)Sanna <3 är också med och några andra människor som jag inte orkar skriva om! men det ska bli kul och jag har retat Alec (en kille i min klass) hela veckan med att jag ska vara ledig imorgon, fast jag måste typ gå upp astidigt, dvs klockan halv 6 xD (vadådå, jag tycker att det är tidigt)Nu ska jag sluta, för STINA tycker att det här är astråkigt!!! Hejdå <3

Av Hedvig - 15 mars 2007 19:26

Tjohej...

slutade tidigare på skolan idag för vi hade ingen mentorstid för dom är sjuka och hemma med barn och allt möjligt... men det var bra för då slapp jag stressa till gitarren :)
och sen hade jag gitarr och fick en The Who/Limp Bizkit-låt (dom gjorde den inte tillsammans alltså, men The Who gjorde den först och sen gjorde Limp Bizkit en cover) som heter "Behind Blue Eyes".

Sen gick jag till Maria och bandet var där, men Sanna är sjuk och har varit det hela veckan utom i måndags. Då var jag på stan med henne, för vi hade studiedag! :) Det var roligt.

Nu är det hockey och SAIK kvalar.
Som vanligt...

Blä.

Av Hedvig - 12 mars 2007 09:25

scrapbooking = den senaste helgen
1 LO, 2 kort, 2 burkar, en bok
lägger in dom här, lämna gärna en kommentar!

Av Hedvig - 12 mars 2007 08:16

har studiedag idag.det är dimmigt ute och 3-4 grader. igår var det ju jättevarmt :)ska gå & kolla om dom har scrapbooking m.m på pressbyrån vid stationen senare idag.här står det att dom ska ha det.kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards