Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Hedvig - 8 juni 2008 17:27

En layout som kom till förra söndagen på Scrapperiets lilla träff.

(Jag ska berätta en liten grej för er. Varje gång jag försöker skriva Scrapperiet så "glömmer" jag kvar ena fingret på skift-tangenten och det blir SCrapperiet. Min högerhand är mycket snabbare än vänstern.)



Jag gillar att samla dekorationer såhär i kluster.

Här är

  • ett hjärta som jag har ritat själv och färglagt med Promarkers
  • en säkerhetsnål (min nya favoritdekoration!) med lite rickrackband
  • en knäckform (såg jag i AnnaB:s blogg) med en knapp.
  • Punchinella
  • häftklamrar
  • brads
  • bling


Imorgon börjar sista skolveckan (äntligen!). Eller vecka och vecka - vi slutar på onsdag. Imorgon ska vi till stranden och på tisdag ska vi "göra något med mentorerna". Vilket brukar betyda: "Öööh, gör vad ni vill så kan vi sluta lite tidigare...


Och på fredag ska jag till Grekland! =) =) =) =) =)


kram H 


Ovido - Quiz & Flashcards