Alla inlägg den 1 april 2008

Av Hedvig - 1 april 2008 15:48

hejhej :)

i lördags var jag på scrapmässan, men bilder och sånt kommer senare...

Idag var det najs i skolan :) Vi skulle undersöka dopplereffekten, så min no-lärare satte sig i sin bil och körde längs gatan utanför skolan och tutade, det var väldigt skojigt! eller, det var väl en underdrift. vi skrek av skratt, särskilt eftersom min kompis Anna åkte med i bilen och vinkade som en drottning :) 


Två layouter:

Den här gjorde jag efter nån skiss i Scrapbooking mm, men det var efter deadline så jag skickade inte in den dårå.




3D-dekorationer är fint, fast just den här lilla ugglan har problem att hålla sig på plats. Dengillar att luta sig åt sidan.

Jag skulle egentligen skicka in den till Magdas graffiti-tävling, men jag kunde inte hitta kortläsaren. Den var nog nerpackad, för det var typ innan påsk. Jag ritade egen graffiti som jag färglade med akrylfärg, och sedan försökte jag skriva lite graffiti-ish också. Jag härmade ett typsnitt i datorn.


Men, jag har funderat på att sluta scrappa. Det kostar så mycket pengar och är så tråkigt nuförtiden :( 


/H 


Ovido - Quiz & Flashcards