Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Hedvig - 16 juli 2007 22:44

Sätt din musik på shuffle. Klicka på nästa knappen efter varje fråga. Använd sångtiteln som svar på frågan.
Skriv egna kommentarer om tolkningen. Fuska inte!


*öppnar iTunes*


1. Hur mår du idag?

I love New York (det måste betyda att jag ska till USA. jippi!)

2. Kommer du att komma långt i livet?

Det måste vara radion (okej, jag ska komma långt inom en karriär på radion...)

3. Hur ser dina vänner dig?

Thinner (smalare är dom?? eller att jag ska fräta bort dom? hmm...)
4. Kommer du att gifta dig?

 Basket Case (amen... jag fattar ingenting! med en basketspelare eller?)

5. Vilken är ditt livs themesong?

Welcome to my life (ja, det passar väl bra)

6. Vad är ditt livshistoria?

Lovers dream (hehe, tur i kärlek eller?)

7. Hur är skolan för dig?

Long before rock 'n' roll (ja, jag går i skolan innan jag rock'n'rollar ;P) 

8. Hur kan du komma framåt i livet?

Like you (okej, berätta för mej hur du gör så härmar jag dej)

9. Vad är det bästa med dina vänner?

Socker (haha xD jaa, t.ex så har jag och Sanna bakat en del kladdkakor i våra dar)

10. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Ett tidsfördriv att dö för (jaa, kent är helt okej :P)

11. Hur ser dina vänner dig?

Holiday (semester? ja, man umgås ju en del på loven)
12. Kommer du att ha ett lyckligt liv?

Tribute to Linn (mitt namn är Hedvig. Hedvig. HEDVIG!)

13. Vilken är din mörkaste hemlighet?

 Holy love (min heliga kärlek är alltså hemlig)

14. Vilken låt beskriver den jag är attraherad av?

Hymn (jaa, kanske det ;P)

15. Hur blir jag ihågkommen?

Imaginary (nää, jag är på riktigt!) 


Av Hedvig - 16 juli 2007 19:26

Badkusiner

gjorde jag efter Helenes november/decemberskiss i Scrapbooking mm, men jag glömde skicka in den... :(


Det är nog det närmaste man kommer en vacker och stämningsfull layout av mig *fniss* (den blev läskigt bra scannad *stolt*)


Åka tåg - en pina

Jag brukar gilla att åka tåg. Roligare, snabbare och miljövänligare än t.ex bil. Men när vi skulle til Stockholm var det så otroligt TRÅKIGT! (och på hemvägen fick vi stå stilla en timme i Västerås p.g.a ett gaslarm i Köping, och då var det så varmt i tåget. ingen luftkonditionering och varm och solig dag = dålig kombination!)



Den här layouten känns så JAG i färg och form och allting. Me like!


Och nu är min vita cardstock slut igen. Egentligen borde jag skrapa ihop lite manni och köpa typ femtio stycken. Men jag vill ju ha fler akrylfärger oxå! Och runda små brads i snorbilligt storpack som jag kan måla med akrylfärgerna... Och en massa annat såklart. hm, som scrappare är det alltid så mycket man vill ha!!

Av Hedvig - 16 juli 2007 19:24

Ett sommarkort jag gav till min familj när sommarlovet började för min del. Det är alltså ganska gammalt, men jag har glömt att visa upp det här.



Lila är ingen favoritfärg, men jag tycker att det blev ganska okej här ;) 

Av Hedvig - 16 juli 2007 18:39

Ska nu gå och scanna två layouter och ett kort,, under tiden bjuder jag på detta lilla foto.



Det fanns mycket fint att titta på i Stockholm, men denna tvärgata till Drottninggatan var så tråkig så jag kände mej tvingad att fota den.

Ovido - Quiz & Flashcards