Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Hedvig - 28 juni 2007 14:13

Titta vad min snälla pappa var och hämtade åt mig alldeles nyss:



Mina 18 papper+alfabetsstickers jag vann i Scrapbooking mm :) Och de är ju dubbelsidiga, så det bli som 36 halva papper... :D

Vad jag är lycklig!! *sjunger*

Av Hedvig - 28 juni 2007 12:18

Här är då kortet.



När man vet vem man ska ge det till kan man ju göra en liten dymo-mojsimojs med den personens namn och sätta under grattis :) Inuti kortet har jag stämplat några fler blommor och doodlat lite mer :) 

Av Hedvig - 28 juni 2007 12:15

Såou. Nu har jag scannat.


Jag skrev ut en massa bilder, men hade inga papper som passade till. Då gjorde jag ett svartvitt midsommarkollage, för till s/v kan man ju ha i princip vilka papper som helst.



De svarta blommorna är stämplade med en stämpel som vi fick i en bokklubbsreklam, den är så söt :)


Jag gjorde ett kort osså, men det måste ju vara i ett annat inlägg, måste ju få rätt kategori ;)

Ovido - Quiz & Flashcards