Direktlänk till inlägg 2 oktober 2007

God jul!?!

Av Hedvig - 2 oktober 2007 20:32

Ja, jag är galen.

Jag har gjort julkort.

I oktober.




Inget av dem blev riktigt bra, det tar väl ett tag innan man har fått in snitsen.


Men nu längtar jag till jul!!


kramar H 

 
 
Sara

Sara

3 oktober 2007 16:48

du är inte alls galen.. mamma har också redan börjat med julkort... :P Ja nu längtar jag också till jul.. :)

http://saraa.bloggagratis.se

 
marie

marie

3 oktober 2007 16:53

Jag har också gjort nått julkokrt redan, hihi! Bra att börja i tid ju så att man inte hinner tröttna! :) Superfina!

http://www.mariesgalleri.blogspot.com

 
sannaf

sannaf

3 oktober 2007 20:05

Jätte snygga julkort!!! Och det är ju superbra att börja med Julkorten redan så blir det inte så stressigt i början på december : ))

http://sannaf.blogspot.com

 
Ingen bild

Berith

4 oktober 2007 22:35

Hej på dig!
Det är klart att du måste börja med julkorten redan nu om du ska skicka många. Du måste ju också hinna med skolarbetet. Jag ser att du gillar Sahara Hotnights, trummisens föräldrar har sin stuga ganska nära våran så det händer att vi träffar henne på sommrarna.
Ha det så bra och hälsa din syrra, mamma och pappa.
KRAM Berith

 
ulrika_m

ulrika_m

8 oktober 2007 13:53

Du är ju tokig! Vaddå inte fina kort? De är ju superfina båda två! Nu längtar jag också till jul!

http://macgregor.webblogg.se/scrap

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hedvig - 13 juli 2008 14:23

äntligen har jag fixat mig en ny blogg! är så trött på bloggagratis >:(   Den nya bloggen hittar du här:   Hoppas att du hänger med mig dit och tänk på att ändra alla eventuella länkar!   kram H    ...

CC

Av Hedvig - 11 juli 2008 10:40

På Svensk SCrapbooking var det en cybercrop när jag var i Grekland. Så mycket inspiration det fanns att hämta där när jag sen kom hem! Söta Kat gav oss i teamet tre egna utmaningar, gör en sparburk för scrappengar, ett monokromatiskt kort utan stämpl...

Av Hedvig - 10 juli 2008 19:29

Nu har jag scrappat lite nytt för Scrapperiet! Jag fick finfina papper, och den nya cardstocken med ljusare kärna, som jag har velat testa länge =)   Min favoritlåt: I will always be your soldier med Marit Bergman     Min underbara syssling! I som...

Av Hedvig - 8 juli 2008 11:56

Nu ska jag ta tag i det. Alla resor som inte har blivit scrappade.    Stockholmsresan förra sommaren. London-resan. Stockholm igen, den glammiga resan ;) Och så Grekland i år.   Jag ska göra de minialbum som jag har planerat så omsorgsfullt. Och de s...

Av Hedvig - 6 juli 2008 16:45

Igår var jag på Summerscrap-mässan här i stan! Det var jättetrevligt, hoppas det blir återkommande =) Jag lyckades hålla mig till att köpa liiiiiiite, det tyckte jag var duktigt. Jag hittade bl.a. svart spets, det var coolt. Coolare än vitt xD   ____...

Ovido - Quiz & Flashcards